Лабораторна робота №4
Тема: Створення і використання електронного навчально-методичного комплексу в навчальному процесі.
Завдання № 1 Проведіть порівняльний аналіз НМК та ЕНМК з будь-якої дисципліни, виділіть окремо переваги та недоліки кожного з них у процесі їх використання в навчальному процесі ВНЗ.
Завдання № 2 Оберіть ЕНМК з дисципліни, що вивчається, проаналізуйте його структуру, зміст, методику використання. Визначте переваги та недоліки в його використанні.
НМК
|
ЕНМК
|
Переваги
| |
- забезпечує цілісний навчальний процес з певної дисципліни в єдності цілей навчання, змісту, дидактичного процесу й організаційних форм навчання.
- Доступність;
|
- Наявність згрупованого матеріалу, який включає в себе програми лекцій і практичних занять, теми рефератів, програми іспитів і заліків,а також методичні рекомендації до освоєння навчальної дисципліни, списки рекомендованої літератури.
- істотної модернізації зазнають лекційні заняття - викладач у процесі лекції широко може використовувати мультимедійні презентації, які являють собою тематично й логічно зв’язану послідовність інформаційних доз матеріалу модуля, тезисно відображають його ключові моменти, включають основні формули та схеми, а також статичні та динамічні зображення об’єктів, які вивчаються. Їх демонстрація здійснюється за допомогою мультимедійного проектора;
- студенти до початку лекції можуть отримати опорні конспекти, які являють собою комплект слайдів презентацій, роздрукованих таким чином, щоб сторінка містила кілька слайдів та поле для заміток. Такі конспекти дозволяють студентові зосередитися на демонстрації презентацій, не витрачаючи часу на копіювання зображень. Під час проведення практичних та лабораторних робіт студенти мають можливість працювати з матеріалом, який вивчається в інтерактивному режимі, тобто впливати на роботу інформаційного засобу;
- Можливість навчатись дистанційно;
|
Недоліки
| |
- Немає можливості навчатись дистанційно;
-
|
- порівняно значна вартість ЕОМ;
- необхідність програмного забезпечення для роботи з певним ЕНМК;
- оволодіння особливостями інтерфейса кожного окремого ЕНМК;
- необхідність набуття студентами спеціальних навичок маніпуляції мультимедійними ресурсами.
- більшості студентів комфортніше читати текст не з екрану монітора, а з листка (сторінки).
|
Завдання № 2 Оберіть ЕНМК з дисципліни, що вивчається, проаналізуйте його структуру, зміст, методику використання. Визначте переваги та недоліки в його використанні.
Структура:
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології ведуть до революції в освіті. Система освіти нині вбудовується в світ мереж. Від сучасного вищого навчального закладу вимагається впровадження нових підходів до навчання студентів, забезпечують розвиток комунікативних, творчих і професійних навичок учнів. Такі підходи повинні значно розширити можливості традиційних технологій навчання.
Світовий досвід свідчить, що розв’язання проблем освіти починається з професійної підготовки педагогів, без якісного зростання педагогічного професіоналізму та компетенції ми зможемо рухатися вперед. У зв’язку з цим актуальним нині є таке навчання, яке ґрунтується не тільки на фундаментальних знаннях в певній галузі, в педагогіці, психології, й на культурі, особистості яка включає інформаційну.
Нині необхідна ґрунтовна підготовка педагогів у галузі сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій. Учителі нового покоління повинні вміти кваліфіковано вибирати та використовувати ті технології, що повною мірою відповідають змісту, меті вивчення певної дисципліни, сприяють досягненню розвитку особистості.
Використання ІКТ в навчальному процесі буде сприяти досягненню основної мети модернізації освіти – поліпшення якості професійного навчання, збільшення доступності освіти, забезпеченню потреб гармонійного розвитку особистості та інформаційного суспільства в цілому. Відповідна підготовка можлива тому, що лише педагогам відводиться визначальна роль в проектуванні та змістовному наповненні створеного на базі технологій Internet інформаційного освітнього середовища навчального закладу або закладів освіти України, регіону, головне призначення якою – зробити доступним національний, культурний та освітній капітал.
Переваги використання ЕНМК:
- доступність інформації;
- чітке формування поданих завдань;
- можливість перегляду зразків робіт студентів;
- наявність потрібної літератури.
- можливість роботи на відстанні;
Недоліки використання ЕНМК:
- перегляд тільки за наявності мережі Інтернет
Лабораторна робота № 3
Тема: Модернізація процесу навчання на основі використання єдиного інформаційного освітнього середовища.Мета: вивчити цілі інформаційної освіти, переваги організації єдиного освітнього навчання простору з метою модернізації процесу навчання.Завдання № 2Робота педагога в ІОС потребує модернізації системи методичної роботи університету, а для цього в навчальному закладі необхідно розробити програму неперервного підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів у галузі ІТКТ, їхнього використання у відповідності до професійних потреб і здібностей.Робота педагогічних працівників з навчальними ресурсами в ІОС будується за таким алгоритмом:1. аналіз результатів роботи з вивчення тематичних блоків курсантами та студентами;2. визначення рівня засвоєння кожним слухачем змісту навчального матеріалу з використання засобів ІТКТ, що представлені в навчальному освітньому середовищі.3. вибір методики проведення навчальних занять із аналізом можливості використання інформаційних ресурсів;4. проведення порівняльного аналізу цілей і результатів вивчення курсантами і студентами навчального матеріалу, згідно із навчальною програмою та відповідно до навчального плану;5. здійснення інтеграції навчальних матеріалів засобами ІТКТ.Завдання № 3Використання e-learningЗа допомогою сайту https://learningapps.org/ мною було розроблено інтерактивна вправа:
Знайди слово(Вид спорту)
Лабораторна робота № 5
Тема: Мережеві офіси. Сервіси спільного редагування документів.
Документ
Комментариев нет:
Отправить комментарий